Jullov.

Den här gången har jag faktiskt något att skylla inaktiviteten på; Internet har krånglat i nya lägenheten, men nu är jag tillbaka starkare än någonsin.
Här borta händer inte mycket roligt, det har varit monsun regn i 3 dagar och det kan tydligen hålla i sig i någon vecka till. Sen är jag typ den enda studenten kvar i hela Santa Barbara, dock kommer familjen + Inger på tisdag eller onsdag och lite senare även kusin Josefine (som studerar i Hollywood) med moster och morbror.
Jag har varit ute på klubb 2 veckor i rad och festat med folk som ska åka hem och det har väll varit blandade upplevelser, nu i onsdags kom jag inte ens in trots att Fidde var framme och viftade med sitt American Express för vakterna. Fidde kom dock in genom ett kryphål i säkerheten och kunde till och med beställa sprit i baren (dock somnade han sedan på toan). Men det var trevligt att slippa korvfest för en gångs skull även om stället nog skulle ha mest gemensamt med gothia discot om jag drog parareller med någon klubb där hemma.
Det regnar så jävla hårt att maten börjar sina, för jag vägrar lämna lägenheten. Får väll bli lök, ris och bbq sås till frukost, lunch, middag idag igen. En kebabrulle hade inte suttit fel nu.
Saknar er alla (nästan) där hemma! Peace out.

Kommentarer
Postat av: Dan(far)

Hej! Skönt att få ett livstecken från dig, var inne och kollade vädret för SB kommande vecka, solen kommer på torsdag!! Ha det!!

2010-12-19 @ 21:17:10
URL: http://hilms.blogg.se/
Postat av: kal

Verkar vara dax o dra hem till ölbongen, den väntar på dig. soad kommer till säve i sommar, du ska med! (metaltown, travbanan)

2010-12-25 @ 01:42:40
Postat av: kal

vill bara säga det igen. SYSTEM OF A DOWN KOMMER TILL SÄVE I SOMMAR. du ska med

2010-12-25 @ 01:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0