Bitchcraft.

På fredag sker det stora eventet vi marknadsföring studenter jobbat med hela terminen. BITCHCRAFT! En allmänt sur 50 årig kvinna ska köra standup! Vår lärare vill att vi ska göra en sista spurt med Twitter och marknadsföra, men jag har inga vänner där då jag precis skapat det så om ni har det skulle det vara snällt om ni ville followa mig. hilmsss heter jag. Annars rullar det på, as bra vågor idag så låg där några timmar, helt slut i axlarna nu.

Vi har även hittat en golden spot här på Buena Vista (lägenhets(se ghetto)komplexet jag bor i. Efter kl 13:00 finns det ingen sol, OM man inte klättrar upp på taket och chillar där.

Kommentarer
Postat av: Dan

Hur går surfen, gör du några tubes?

2010-11-04 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0