Studerar.

Mindre än 2 veckor kvar i skolan nu så det är lite körigt, fullt med redovisningar och finals (tentor). Så beror väll till störst del på det att jag inte orkat blogga. Ikväll har jag den redovisning och inlämning jag är mest orolig för. Vi har gjort en marknadsföringsplan för ett ......... honungs företag. En i gruppen kände en som säljer honung på Hawaii och han insisterade på att det var vårat kall.
Sedan att den jävla liraren inte dykt upp på våra gruppmöten har gjort detta till ett stort jävla frågetecken då vi inte vet något om företaget. Han är dock ett geni och vi ska träffas (om han har lust att dyka upp) innan lektionen och reda ut ett par saker. Annars flyter det på.

Kommentarer
Postat av: Dan(far)

I kväll laddar vi upp på skype för samtal med farmor och farfar.

2010-12-01 @ 08:50:24
URL: http://hilms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörde talas om att du ska bjuda på kalkon på Juldagen. Låter kanon! Moster Lotta

2010-12-03 @ 15:39:35
Postat av: Kusin Tobias

Tjena Kristoffer!

Vann 2st Hockeymatcher imorse och hela laget vann 4st. Nu på eftermiddagen har jag åkt som en raket med mina nya Fischer längdskidor.

Annika har också åkt som en mindre raket på Vikltorias gamla Elan.

Hälsningar Tobias



2010-12-04 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0