What's up?!

Idag är nog top 3 tidigaste jag gått upp sen jag kom hit. Hela 7:30 ringde klockan. Var hos min lärare Julie och fick lite guidance inför nästa termin, hon råkade även slänga in ett par "letter of recommendation" för hon tycker jag är en så seriös elev (hmm, det är nice). Men i alla fall så är mitt schema för nästa termin klart, blev även en online kurs för hon rekommendera inte en av sina kolleger (hon satt nästan i 30 minuter och enbart snacka skit om andra lärare, när hon sa "close the door" var jag dock nästan beredd på hon skulle göra något annat).
Men blir mest photoshop och webkodnings kurser nästa termin, valde även en fotbollskurs så jag får rört på mig lite.

Bjuder på en bild från vimmlet under vårt Bitchcraft event. Stod vid ingången med mina vapendragare och delade ut program för kvällen.


Kommentarer
Postat av: Dan(far)

se upp för damer!!



Dom hugger lågt!

2010-11-24 @ 21:22:31
URL: http://hilms.blogg.se/
Postat av: hilms

nu får du ju skärpa dig

2010-11-24 @ 21:28:34
Postat av: Peshti

Hahaha lite rolig lärare tycker jag :)!

2010-11-27 @ 09:37:40
Postat av: john

hitta på något lustigt nudå som man kan läsa om:) du börjar bli seg på att updata

2010-11-29 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0