Jävlar vad han myser till det.

nu börjar hörnan bli riktigt god.
Har även inlett operation Garden. Vilket innebär att jag börjat så gräs på våran baksida så vi kan ha feting festerna.
Dag 2:
Blir att klä ut sig till Karl-Alfred på Halloween nu till helgen, dock har jag börjat få ont i halsen så får hoppas på att jag inte blir sjukare nu. Men på lördag morgon drar vi till L.A. och kollar lite NHL (L.A. Kings - New Jersey Devils). Är ju inget jätte fan av hockey men kan nog bli mäktigt. På söndagen kommer vi tillbaka hit till SB och drar upp det på söndagen för sista Halloween festandet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Visste väl att det fanns en händig myskille inom dig . Härligt att du plockar fram dom sidorna. PUSS PÅ DIG

2010-10-28 @ 19:55:51
Postat av: Viktoria

Mamma jag fick nog den ackligaste soppan igar som nagansin gjorts, ever! Och sa fryser jag typ 24、7.。。 Men annars mar jag bra, bara att dom inte har facebook har

2010-10-29 @ 11:45:05
Postat av: sofia

heej favvohilmer!! :D



det går ju bra för dig nu!! köp dig tre kineser som kan gå och ta på dig så att du blir varm, lär vara billigare än en jacka typ!!



[något positivt med soppan; den funkar som bantningsmetod?!]



annars.. hoppas du har/får det bra och inte kommer hem som ett rangel!



[hur ser man att en bil kommer från kina??

den e risig! HAHAHAA]



PUSSSSSSS

2010-11-01 @ 01:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0