Update.

Ja, man kan väll säga att det inte händer så mycket. Min teori om att denna terminen skulle bli galet mycket softare än den förra har gått i stöpet. Måste ju till och med plugga varje dag (skandal).
Jaja, vårt hem börjar bli rätt trevligt nu iaf. Förutom den gamla soffan och fåtöljen har vi nu ett matbord, tv, PS3 och en plasch signerad Salvador Dali. Det enda som saknas är en damsugare (det klarade jag ju iofs utan i min gamla lägenhet i cirkus 5 månader så än tycker jag det inte är kris). Något jag kan nämna är att kurserna är lite mer intressanta den här terminen iaf. Bifogar ett lite exempel på läxa jag har fått i en kurs vid namn Graphic Design.
Läxan bestod i att måla en morott på 20 kreativa sätt. VAD FAN ÄR DET HÄR, har jag tänkt i ungefär en veckas tid medans jag bara kopplat ihop allt jag ser med morötter (försök själva att komma på 20 olika kreativa morötter), så som ni ser urartade det lite. Men läxan till nästa vecka bestod av att designa en meny till ett iPhone spel. Så det blir nog roligare och inte minst lättare. (och ja, det är en vuvuzela inblandad i morötterna, det var fan inte en enda i klassen som visste vad det var).
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Dan(far)

Hej! Kul att du är ute på bloggen! Snyggt

2011-02-11 @ 14:25:51
URL: http://hilms.blogg.se/
Postat av: tony

Salvador Dali släng dig i väggen!

2011-02-18 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0