Andra halvlek.

Tanken var att detta inlägg skulle explodera med grymma bilder från resan med familjen, men att skicka dom från Sverige till USA sedan var tydligen ett för stort projekt så ni får för tillfället nöja er med att veta att jag lever.
På måndag börjar den nya (och sista) terminen här borta. Jag har även flyttat in med en skåning, en finsksvenne och min gamla rumskompis fidde i ett lägenhetskomplex typ i skolan. Äntligen ska man väll kunna spela hög musik framåt kvällarna tänkte vi. Efter ett par öl och lite hög musik i söndags kom dock polisen förbi och tog mina uppgifter samtidigt som dom var väldigt noga med att påpeka att jag hamnar i häktet om vi har fest igen. Får väll testa och se om det är samma nolltolerans på fredag. Känns som att den här terminens CSN pengar kommer gå till att betala borgen. Lovar jag ska bli aktiv, och ska försöka få tag i lite bilder från resan längs Kaliforniens kust

Kommentarer
Postat av: Dan(far)

Hej!

Skönt att bloggen är i gång, dina polare i Säve saknar aktivitet. Jag skall sätta ihop en mindre bildpaket och skicka till dig, på buskmannen Alcatraz osv. Ha det!

2011-01-21 @ 11:18:23
URL: http://hilms.blogg.se/
Postat av: Anton

Gött att bloggen är i rörelse igen! Inte bara polarna i Säve som uppskattar detta. Nu får du styra upp.... =)

2011-01-21 @ 12:35:59
Postat av: Farbror Mats!

Det va på tiden att du började blogga igen.

Jag har sett dig och buskmannen på foto. Även nya lägenheten som såg tjusig ut. Grymt med surfbrädan som enda bord och den har jag surfat på.

Ja nu får du öka farten om du skall få tag i en rik Amerikanska att gifta dig med så du får stanna i Californien.

Blogga på // Farbror Mats & dina småkusiner

2011-01-21 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0